ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

Φτάνει πια......Δεν επιτρέπω να παίζει κάποιος με την νοημοσύνη μου



Φτάνει πια να επιτρέπω να με διαχειρίζονται τα δόγματα όπως ο ποιμένας τα αιγοπρόβατα.
Φτάνει πια να είμαι αδρανής στην ζωή περιμένοντας σωτήρες να κάνουν αυτά που δεν  κάνω εγώ.
Φτάνει πια να επιτρέπω να μου κλέβουν τον πλούτο και να ζω με ψίχουλα.
Φτάνει πια να επιτρέπω να μου τεμαχίζουν την χώρα φτιάχνοντας άλλα κράτη.
Φτάνει πια να δίνω λευκή υπογραφή στους διαχειριστές (κυβερνόντες) της ζωής μου , στο παρόν μου     και στο μέλλον των παιδιών μου.
Φτάνει πια να επιτρέπω σε ανίκανους να κυβερνούν την χώρα μου.

Όλα τα παραπάνω συμβαίνουν διότι αυτοί μετρούν τους ψήφους μας.

Αυτό σταματάει όταν εμείς συμμετέχουμε στις εκλογές, ψηφίζοντας Ελλήνων Συνέλευσις και ως εκλογικοί αντιπρόσωποι είμαστε παρόντες στην καταμέτρηση των ψήφων.

Μόνο τότε θα βγάλουμε τα πραγματικά αποτελέσματα ,διαφορετικά θα είναι αυτοί πάλη στην διακυβέρνηση της χώρας μας και του Βοίου μας.

Απόσπασμα της συνέντευξης του προέδρου του πολιτικού φορέα ''ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ'' ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ μετά την ανακήρυξη των ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ 2023 στις 25.04.2023.







ΜΙΧΑΗΛ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗΣ

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Α' ΠΕΙΡΑΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ:

ΤΟΠΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

ΤΣΑΜΑΔΟΥ 55 , ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Τ.Κ. 18532, ΑΘΗΝΑ, ΕΛΛΑΣ
ΤΗΛ. 210 4221659


ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
ΚΙΝΗΤΟ: +30 6934198919
SOCIAL MEDIA:

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια